onsdag 6. mai 2009

BURSTAGSFEST!

I dag har vi fæira bursta. Da er vi nesten sikkre på at det vil komme noe extra gådt på borde gett! Og er det noe vi kan så er det å tigge når vi ser noe vi har lyst på. Her har vi Fara, vår supertigger som virkelig gjør alt for å få tak i litt gøtterrier. Ho begynner med å preke litt forsikti men skjønner fort at det ikke virkær. Så prøver vi å sitte pent på rompa å se pen ut. Hmm! Kanskje vi får prøve med en labb da? Nei vel, da får vi legge oss ned på gulvet da. Virkærnte det heller så tar jeg rett og slett å legger hele hue på fange å stirrær de dypt inn i øya! Og der ligger jeg helt til det blir noe på meg.
Så er det lille Lea da. Ho har vel egentli lært seg det at hviss Fara tar seg av tigginga så kan jeg egentli bare ligge her å se pen ut. For hvist Fara får så må jo jeg få å!!! Kan jo ikke bare gi til den ene og ikke den andre, det er urettferdig det,ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar