tirsdag 7. juli 2009

BÅTTUR

Trur dere ikke familien vår har fått lånt sæ en båt i sommer du a!! En åpen 14 fot som vi skal kjøre rundt i å kose oss i værmen. Nå har Fara hvært med i båt før da men lille Lea har aldri vært med før. De kledde på oss noe oransje greier rundt kroppen som vi måtte ha på oss. Døtta oss oppi balja og kjørte av gårde! Ikke værst dette tenkte vi og så går vi jo løse oppi her, noe Fara ikke helt hviste hva ho skulle tenke om den saken. Jeg rømmær jo hvær gang jeg har muliheten til det. Fara tenkte nok hart på akkurat det for etter 10 minutters tid så vi bare en stk langlemma hund ta fart og stupe med forbeina rett ut over rekka. Og borte var ho!! Før vi rakk å tenke dukka ho opp som en dupp ved siden av båten med et lurt blikk. Se jeg greide å rømme!!!!! Jeg svømmer her jeg ved siden av båten deres litt så kan dere jo ta meg opp når jeg blir sliten! Bløt som ei katte dro de meg opp i båten igjen og kjørte videre. Da vi kom til Fredagshøle så syns vi det lokta litt svidd se, tok 2 sekunder så stoppa motorn. Og dævv var`n. Ja da var det jo bare å drive inn i nærmæste holme da. Heldigvis var det kjentfolk i nærheten som komm å redda oss. Så var det å kjøre til landjorda igjen med båten på slep. Nå har døm hvist fonni ut at det var en bagatell og at båten er fixa igjen. Så det blir nok flere turær på oss.
Hvor ble du`a a!!Her har vi drevi i land som vrakved og ventær på HJÆLP. Vi fikk på oss langlina så vi kunne bade så mye vi ville.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar