torsdag 9. juli 2009

HOS VETRINÆREN

I dag begynte dagen helt fint den. Vi skulle ut å kjøre bil å da var vi helt sikre på at vi skulle ut å gå tur. Men nei da, trur du ikke vi kjente oss igjen der døm svinga inn til vetrinærn våres. Å ikke nok med det, de gikk i fra oss begge 2! Der måtte vi være igjen. Nå er det sånn at vetrinæren våres har hatt Whippet sjæl så vi ble ikke lagt i bur sammen med de andre hundene som var der men vi fikk et eget rom hvor vi kunne være på. Pluselig kom de å henta oss å lot oss lokte på noe rart å borte var vi. Vi husker bare at vi våkna på samme rom som vi var i før de henta oss. Det føltes ille rent inni munn våres så da har døm sikkert tatt tannstein på oss!!!! Men dette skal dømm få høre åsså nå har vi klaga i 5 timer å ikke har vi tenkt å gi oss heller. Uff tenk å utsette oss for dette, dere vet jo at vi HATÆR å gå til vetrinæren!!!!


Å nei du ingen smil til fotografen her nei!! Ser du ikke att jeg tilåme har fått plaster!!



EN KLAGESERMONI PÅ VEI HJEM!

1 kommentar:

  1. Hahaha, synge-damene! Men jeg er helt enig med dere i at veterinærer ikke er snille. Jeg var ganske fortumla sist jeg kom hjem derifra selv. Det er hva jeg kaller dyremishandling!! Ses vi snart på LC igjen?? Lenge siden jeg har sett dere, og du er så kul å løpe med Fara! Du og Tara er liksom løpedamene mine, men i år har jeg ikke fått løpe med noen av dere enda, og det savner jeg!! :-) Hilsen fra Fant

    SvarSlett